5 okt. 2010

HEJ KOM OCH HJÄLP MIG


I ALLMÄNHETENS INTRESSE?
Era vidriga asgamar. Jag hatar allt ni står för. Hur ni vinklar och vrider. Spekulerar och ljuger. Hur fan kan ni sova om natten?
Vilka tror ni att ni är? Den enda verkliga makten är er, för människor går på vad som helst. Gör en kulturgärning - Skär fingrarna av er själva. Hur fan kan ni sova om natten? Vilka tror ni att ni är? Jävla värdelösa svin... Ni är kapitalismens slavar, men ni har väl för fan ett ansvar? Er desperation är patetisk. När fan ska ni inse hur sämst ni är? Hur fan kan ni sova om natten? Vilka tror ni att ni är? Jag vill inte veta...

KÄFTEN FULL

Ångest definierad av egocentriska glin.
Hela livet förenklat till kvasimiserabel fjortispoesi. Käften full av metaforer. Käften full av skit. Jo, jag vet också hur det är att va trött och grinig jämt. Men din jävla självömkan är inget annat än ett smaklöst skämt. Käften full av metaforer. Käften full av skit. Jag fattar hur du tänker, men varför så låst? Försöker du verka häftig är du jävligt blåst.  Oj, vad mycket ångest, depression och hat. Har morsan glömt att bädda eller lagat äcklig mat? Men tjut då för fan...

TA DIN JÄVLA GLIMT I ÖGAT OCH LÄMNA MIG IFRED

De rapar ur sig gamla klyschor.
Unken skit som samlat damm. Då kan man låtsas vara viktig i nåt jävla debattprogram. Skratta för fan! Allt är ett skämt! Ingen menar allvar! Allt är ett skämt! Ingen jävel orkar lägga sig i de lismande asens hyckleri, så allt står och faller på några få procent. Vi har svalt det faktum att allt är ett skämt. Skratta för fan! Allt är ett skämt! Ingen menar allvar! Allt är ett skämt! Ta din jävla glimt i ögat och lämna mig ifred! Ta din jävla glimt i ögat och lämna mig ifred! Ta din jävla glimt i ögat och lämna mig ifred! Ta din jävla glimt i ögat och lämna mig ifred !

HEJ KOM OCH HJÄLP MIG

Apelsinjuice och lådsprit i stanken av kattskit.
Tokfull och avsvimmad med why-tolvan fastlimmad. Pendlar mellan ångest och eufori. Kiss och bajs-humor och blint raseri. Sällar mig lydigt till resten av fåren. Man blir bara dummare och dummare med åren. Pendlar mellan klarhet och ren idioti. Skrynkliga jointar och kolsyrad kir.

KOLLEKTIV IDIOT

Du bär dina åsikter som en uniform.
I den kollektiva idiotin är ointresset norm. För dig får ingenting ta tid, eller vara komplext. Du skulle kunna äta skit om det gav respekt. Taggarna utåt och blicken mot marken. Etikettera. Generalisera. Taggarna utåt och blicken mot marken. Klassificera. Fördöm och förnedra. Vi skriker skiten ur oss men inte fan hör ni på. Måste allt förenklas till en 12-årings nivå? Det ger mig inte ett skit så jag tänker ignorera er och bli så jävla hög att jag aldrig kommer ner.

HITLERASPIRANTER

Avtrubbad - Förblindad av sitt övertag.
Beskyddar och fostrar med sparkar och slag. Ställ mig vid skampålen, visa din makt. Jag ska känna mig hatad och veta min plats. Du likaställer ansvar med blint raseri. Makt ger inte utrymme för empati. Ställ mig vid skampålen, visa din makt. Jag ska känna mig hatad och veta min plats. "Ditt jävla kryp..." - Menar du mig? Slå din ångest ur dig själv! Respekt och fruktan i skydd mot rädslan. Du är fan ingen människa.

PISSATTITYDER
Ännu en idealist förstörd av subkultur. Självsäker på gränsen till sur. Mycket attityd, ingen empati. Argument i punktform och skeva perspektiv. Välkommen till verkligheten. Bortom din snäva horisont. Jag säger inte att du har fel - Du har rentav rätt. Men du är så bunden vid din svartvita palett. Att vara dum i huvet är knappast till nån hjälp. Fördomar förstärks och du sabbar för dig själv. Välkommen till verkligheten. Bortom din snäva horisont. Snorunge, döm inte mig efter lagar som du skrivit själv. Elitistisk självgod skit. En genvägarnas ideologi.

MED SJUKLIG APTIT
Du är ful,fet och värdelös. Otillräcklig och fel. Men förströelse dövar panik så tryck i dig skit med sjuklig aptit. Konsumera. Köp livskvalitet. Lev på hopp och placebo. Ät gift som medicin. Finn dig i att förnedras. Prestera - Konsumera ditt svin. Konsumera. Köp livskvalitet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar